close

Won't be so easy
這一次,不會再那麼簡單的
this time to hurt me
讓我自己受傷害了
You can try
你可以試看看
This time, know baby, there are no tears left here to dry
這次,你必須知道,我的眼淚不會那麼輕易掉落了
If you think you can woe me like before
如果你以為你能像以前一樣的傷害我
If you think you can do that anymore
如果你以為你可以向以前那樣
Won't get to far, nooo
你無法達到那種境界了
You can't break a broken heart
你無法再傷害我傷痕累累的心

So try your best now baby
所以儘管去試吧
Try your best to break me
盡力去傷害我
You can't break a broken heart
你無法讓我傷痕累累的心,碎得更徹底
No damage you can do now
你已無法對我造成傷害了
I'm immune to you now
我對你已經免疫了
You can't break what broke apart
你無法撕裂我傷痕累累的心
There's nothing you can do to me no more
你已無法對我造成任何傷害了
You can't break a broken heart
你無法再對我傷痕累累的心造成傷害

Hurt me before now
你在這之前深深的傷害我
Won't hurt no more now
但以後你再也無法傷害我了
Not this time
在這之後
You might do better messing with someone else's mind
你可能更擅長於擾亂他人的思緒
Cuz you're not gonna break me down again
因為你已沒有傷害我的能力了
Your done with doin' me the way you did
你完成了你的任務
It's gone to far, eh
一切都已遠走了
You can't break a broken heart
你無法傷害一顆已傷痕累累的心

So try your best now baby
儘管試著去傷害我吧
Try your best to break me
盡力去傷害我吧
You can't break a broken heart
你無法再度傷害我傷痕累累的心
No damage you can do now
你已無法對我造成傷害了
I'm immune to you now
我對你已經免疫了
You can't break what broke apart
你無法撕裂我破碎的心
There's nothing you can do to me no more
你已無法對我造成傷害了
You can't break a broken heart
你無法傷害我傷痕累累的心靈

So don't waste your time
所以別浪費時間了
Your time has come and gone
你該離開了
What are you here for?
你還在這裡幹嗎?
You can't hurt me any more
你已無法再傷害我了

So try your best now baby
儘管試著去傷害我吧
Try your best to break me
盡力去傷害我吧
You can't break a broken heart
你無法再次傷害我傷痕累累的心
No damage you can do now
你已無法對我造成傷害了
I'm immune to you now
我對你已經免疫了
You can't break what broke apart
你無法撕裂我破碎的心
There's nothing you can do to me no more
你已無法對我造成傷害了
You can't break a broken heart
你無法傷害我傷痕累累的心

So try your best now baby
儘管試著去傷害我吧
Try your best to break me
盡力去傷害我吧
You can't break a broken heart
你無法傷害我傷痕累累的心
No damage you can do now
你已無法對我造成傷害了
I'm immune to you now
我對你已經免疫了
You can't break what broke apart
你無法撕裂我破碎的心
There's nothing you can do to me no more
你已無法對我造成傷害了
You can't break a broken heart
你再也無法對我傷痕累累的心造成傷害了

Break a broken heart

讓我再次受到傷害

 

 

 

 


 

 

 

這首歌找了好久,

都找不到中文翻譯,

後來就試試看自己翻譯了:D

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sylviana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()