close

Standing with you
站在你身旁
is no different than standing alone
和一個人站在這裡沒什麼不同
I can't say I've missed you
我無法坦然面對已經失去你的事實
when you left me on my own
當你留下我獨自一人
There's times I've waited for you,
我已等待許久了
but you never showed
但你卻遲遲未出現在我面前
I becoming my own man now
我只剩下自己一人了
I'm letting this go
我試著放下一切

But the sun will rise again
但是世界依舊運轉著
I am alone but I will stand
我孤獨但我會堅強
I'll stare the devil in his eyes tonight, tonight
今夜,我凝視著他眼中的惡魔,就在今夜
And I know I will not die
我知道我不滅
I hide in fear now
我身陷恐懼之中
So desperate for your help
渴望你能夠伸出援手
But you never show
但你遲遲未出現
And you think of is yourself
你只在乎你自己
I'm tired of waiting for
等待另我感到疲憊
the things that don't come
那些事物並不會到來
Tired of all these let downs
我對令我沮喪的事感到厭倦
My heart goes numb
我的心漸漸麻木了

But the sun will rise again
但是世界依舊運轉了
I am alone but I will stand
我孤獨,但我會堅強的活下去
I'll stare the devil in his eyes tonight
今夜,我凝視著他眼裡的魔鬼
And I know I will not die
我知道我不滅
Now I've finally seen it all
現在,我終於看清事情的面向
I've had my back against the wall
我感到絕望與無助
But there are those in life
但這是生命必經的過程
that walk with heads held high
我抬起頭,走向前方
And inside I will not die
我的心靈是不滅的

 

 

 


 

 

 

這首歌很不錯聽^_^

勵志歌,

跟Kelly Clarkson - What Doesn't Kill You (Stronger) 一樣都很振奮人心!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sylviana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()