轉貼請註明出處~

 

I remember years ago
我仍記得多年前

Someone told me I should take

有人告誡過我,一定要特別小心留意
Caution when it comes to love
當愛情來臨的時候

I did, I did
我照做了,我照做了

And you were strong and I was not
那時你的很堅強,而我卻並非如此

My illusion, my mistake
我不切實際的幻想,我的所有錯誤

I was careless, I forgot
我真是太不小心了,我遺忘了

I did
我確實是遺忘了


And now when all is done
至於現在,一切都已經發生了

There is nothing to say
已經無言以對了

You have gone and so effortlessly
你離開了我,而我卻沒有挽回的機會

You have won
你贏了

You can go ahead tell them
你可以向前進,然後告訴他們

Tell them all I know now
告訴他們我現在明白這一切了

Shout it from the roof tops
在屋頂上嘶吼

Write it on the sky line
把這段故事寫在天際

All we had is gone now
我們之間的一切都已經消逝了

Tell them I was happy
告訴他們,我曾經開心過

And my heart is broken
我的心已經碎了


All my scars are open
我心靈的創傷都被揭開了

Tell them what I hoped would be
告訴他們我曾希望的一切會是怎樣的

Impossible, impossible
不可能的......


Impossible, impossible
不可能的......


Falling out of love is hard
從感情中抽離是很困難的

Falling for betrayal is worst
受到背叛而分開,是最痛苦的

Broken trust and broken hearts
破碎的信任,受傷的心

I know, I know
我知道的,我知道的


Thinking all you need is there
以為你所需要的一切都已經有了

Building faith on love is worst
在感情努力建立信任只是個錯誤

Empty promises will wear
空泛的承諾總是會迅速殆盡


I know, I know
我知道的,我知道的

And know when all is gone
現在,我明白一切都已經結束了

There is nothing to say
已經無言以對了


And if you're done with embarrassing me
如果你想讓我難堪

On your own you can go ahead tell them
你開心就好,儘管去告訴別人吧

Tell them all I know now
告訴他們我現在明白了

Shout it from the roof tops
在屋頂上嘶吼

Write it on the sky line
把這段故事寫在天際

All we had is gone now
我們之間的一切都已經逝去了

Tell them I was happy
告訴他們我曾開心過

And my heart is broken
現在我的心已碎了

All my scars are open
我心靈的創傷被揭開了

Tell them what I hoped would be
告訴他們我曾希望的一切是如何的

Impossible, impossible
都是不可能的...


Impossible, impossible
不可能的...

Impossible, impossible

Impossible, impossible!

Ooh impossible (yeah yeah)

I remember years ago
我想起來多年前

Someone told me I should take
有人曾告誡過我說要特別留意

Caution when it comes to love
當愛情來臨的時候

I did
我照做了


Tell them all I know now
告訴他們我現在都明白了

Shout it from the roof tops
在屋頂上嘶吼

Write it on the sky line
把這段故事寫在天際

All we had is gone now
我們之間的一切都已經逝去了

 

Tell them I was happy
告訴他們我曾開心過
And my heart is broken
我的心受傷了
All my scars are open
我心靈的創傷被揭開了
Tell them what I hoped would be
告訴他們我曾希望的一切是怎麼樣的
Impossible, impossible
不可能的...

Impossible, impossible
不可能的...
Impossible, impossible
都是不可能的...
Impossible, impossible!


Ooh impossible (yeah yeah)


I remember years ago
我才想起來多年前
Someone told me I should take
有人曾告誡我要特別留意
Caution when it comes to love
當愛情來臨的時候
I did
我照做了...

 

有錯誤請告知,感謝:))

 

 


 

 

 

 

以下是我對女性的精神喊話(順便練練英文):

 

Dear girls,

     If he's just not that into you, you must live in a better life after walking away from the asshole! Don't forget, it's called a broken-up because it's broken. You can have a nicer one than this asshole!
     Honestly, just like Illy Queen says "The asshole of someone's life may be an angel of another one's life." Always remember: You're the best! Be confident! No one is allowed to hurt you or break your heart!
     When you feel upset, just read the book, It's Called A Broken-up Because It's Broken which was written by Greg. There is always a way out!

                                  -Akimoto Kumiko

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sylviana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()