有錯誤請告知,感謝:))

Looking through your eyes,
凝視著你的雙眼

there’s nothing to hide.
毫無掩飾的

And you’re no longer mine.
你不再屬於我了

How could I survive, 
我該如何生活

when you say goodbye? 
當你說了再見

Why do birds still fly up high? 
為何青鳥仍舊高飛?


Can’t stop the tears from falling 
無法阻止淚水落下

We used to be so fine 
我們曾經那麼幸福

when you walked into my life 
當你走進我的生活

I tried to reach out for you 
我試圖靠近你

just to be with you 
只是為了想和你在一起

My heart is breaking 
我的心碎了


Don’t Don’t Go Away 
請別離開

Baby, don’t you know 
親愛的,你不知道

I miss you so 
我是多麼的想念你

Don’t Don’t Go Away 
拜託請不要離開

I’ve never been on my own before 
這是我以往從未感受過的孤獨

Can’t you hear me 
你聽見我說的話了嗎

just take me with you 
帶我一起走

So don’t don’t go away 

所以不要離開

Don’t Don’t Go Away 
不要離開

Baby, don’t you know 
親愛的,你不知道

I miss you so 
我是如此想念你

Don’t Don’t Go Away 
拜託請不要離開

I’ve never been on my own before 
這是我從未感受過的孤獨

So won’t you feel my heartbeat once more 
因此你無法再次感受到我的心跳
 
 

BY2以前超可愛的

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sylviana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()